Ibnothai Forum
Cechy dobrego CRM-a - Wersja do druku

+- Ibnothai Forum (http://ibnothaimeen.com)
+-- Dział: Nowoczesne technologie w biznesie (http://ibnothaimeen.com/forumdisplay.php?fid=29)
+--- Dział: CRM (http://ibnothaimeen.com/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Wątek: Cechy dobrego CRM-a (/showthread.php?tid=6)



Cechy dobrego CRM-a - Grażyna Kiść - 10-06-2016

CRM czyli customer relationship management to oprogramowanie, które ma wspierać kontakty handlowe z klientami. Powinien ułatwiać zarządzanie danymi klientów i maksymalnie skracać czas pracy handlowca. Jakie cechy powinien mięć dobry CRM? Jakie funkcje są konieczne, aby był prawdziwie pomocny w codziennej pracy?


RE: Cechy dobrego CRM-a - KarmazynowaUl - 10-06-2016

Z moich doświadczeń wynika, że powinien mieć:

1. kontakty przypisane do danego handlowca, ale dostępne dla innych - bo jak ktoś jest na urlopie to ogromnie trudno bez tego obsłużyć jego klientów
2. możliwość wewnętrznego/przez system przesyłania sobie informacji
3. rozpoznawanie numeru dzwoniących