Ibnothai Forum
Czy w każdej firmie potrzebny? - Wersja do druku

+- Ibnothai Forum (http://ibnothaimeen.com)
+-- Dział: Nowoczesne technologie w biznesie (http://ibnothaimeen.com/forumdisplay.php?fid=29)
+--- Dział: CRM (http://ibnothaimeen.com/forumdisplay.php?fid=56)
+--- Wątek: Czy w każdej firmie potrzebny? (/showthread.php?tid=67)



Czy w każdej firmie potrzebny? - michnik - 10-28-2016

Zastanawiam się czy w małych firmach jest jakieś zastosowanie dla tego typu systemów. W dużych wiadomo, baza klientów ogromna trzeba to jakoś ogarnąć. Ale w małych? Czy są jakieś proste systemy, które wystarczą na potrzebny firmy, która zatrudnia na przykład 5-10 osób?


RE: Czy w każdej firmie potrzebny? - Grażyna Kiść - 11-14-2016

Naturalnie, że istnieją CRM dla małych firm, są nawet takie przeznaczone na 1 stanowisko. Czy jest potrzebny? Na to pytanie powinna sobie samodzielnie odpowiedzieć każda firma, zależy bowiem od potrzeb, ale jest to wygodny sposób choćby na prowadzenie teczek klientów z adresami i wszystkimi danymi, gdzie dosłownie jednym kliknięciem można odnaleźć dane kontaktowe, czy zaplanować następny kontakt, o czym system na przypomni. Wygodne - prawda?


RE: Czy w każdej firmie potrzebny? - Edmund Grzanka - 11-22-2016

Zależy jak dużą masz firmę. Ze swojego doświadczenia wiem, że im firma bardziej Ci się rozrasta, tym większy robi się bajzel i bez CRM-a trudno to potem ogarnąć, bo pracownicy wymawiają się, że tego czy tamtego nie wiedzieli - bez sensu.


RE: Czy w każdej firmie potrzebny? - ula_9 - 11-30-2016

Nie, nie w każdej, a potem jak gdzieś jakaś informacja się zagubi, albo nie dotrze - to będzie wina pracownika...


RE: Czy w każdej firmie potrzebny? - ulahula - 12-12-2016

CRM to oszczędność papieru, a więc i drzew, więc ochraniasz środowisko naturalne i możesz twierdzić, że jesteś firmą dbającą o ekologie.