• Cougar

    Cougar

  • Lions

    Lions

  • Snowalker

    Snowalker

  • Howling

    Howling

  • Sunbathing

    Sunbathing

Witaj w świecie biznesu

Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Czy w każdej firmie potrzebny?
#1
Zastanawiam się czy w małych firmach jest jakieś zastosowanie dla tego typu systemów. W dużych wiadomo, baza klientów ogromna trzeba to jakoś ogarnąć. Ale w małych? Czy są jakieś proste systemy, które wystarczą na potrzebny firmy, która zatrudnia na przykład 5-10 osób?
Odpowiedz
#2
Naturalnie, że istnieją CRM dla małych firm, są nawet takie przeznaczone na 1 stanowisko. Czy jest potrzebny? Na to pytanie powinna sobie samodzielnie odpowiedzieć każda firma, zależy bowiem od potrzeb, ale jest to wygodny sposób choćby na prowadzenie teczek klientów z adresami i wszystkimi danymi, gdzie dosłownie jednym kliknięciem można odnaleźć dane kontaktowe, czy zaplanować następny kontakt, o czym system na przypomni. Wygodne - prawda?
Odpowiedz
#3
Zależy jak dużą masz firmę. Ze swojego doświadczenia wiem, że im firma bardziej Ci się rozrasta, tym większy robi się bajzel i bez CRM-a trudno to potem ogarnąć, bo pracownicy wymawiają się, że tego czy tamtego nie wiedzieli - bez sensu.
Rób to co możesz, tym, co posiadasz, i tam, gdzie jesteś.


T.Roosevelt
Odpowiedz
#4
Nie, nie w każdej, a potem jak gdzieś jakaś informacja się zagubi, albo nie dotrze - to będzie wina pracownika...
[Obrazek: 3852428-madagaskar-3.jpg]
Odpowiedz
#5
CRM to oszczędność papieru, a więc i drzew, więc ochraniasz środowisko naturalne i możesz twierdzić, że jesteś firmą dbającą o ekologie.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości